Gościem specjalnym spotkań była dr Monika Baryła-Matejczuk, która jest psychologiem, pracuje w Pracowni Psychoprofilaktyki i Pomocy Psychologicznej Wydziału Nauk o Człowieku Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie. Od lat zajmuje się obszarem wysokiej wrażliwości w badaniach i praktyce. Jest koordynatorką i autorką koncepcji projektów High sensitivity – Innovative Module in Human Sciences, PRO-MOTION. Sensitive Career Management, a także E-MOTION. Potencjał wysokiej wrażliwości.
|
Etap diagnostyczno-szkoleniowy |
|
| Kiedy? | Temat |
| 18 października 2021 r.
w godz. 15:00 – 16:30 |
Więź jako wartość
Tomasz Wojtasik |
| 21 października 2021 r.
w godz. 15:00 – 16:30 |
Co mogą zrobić rówieśnicy?
Magdalena Wieczorek |
| 28 października 2021 r.
w godz. 15:00 – 16:30 |
Nastolatek i jego rozwój psychiczny, emocjonalny i społeczny
Wioleta Baraniak |
| 2 listopada 2021 r.
w godz. 16:00 – 18:00 |
Konsultacje dotyczące wyników diagnozy oraz koncepcji budowania Szkolnych Falochronów
Magdalena Wieczorek Mapa czynników chroniących szkoły/placówki na różnych etapach edukacyjnych Monika Baryła-Matejczuk |
| 1 grudnia 2021 r.
w godz. 17:00 – 20:00 |
Mapa czynników ryzyka szkoły/placówki na różnych etapach edukacyjnych
Monika Baryła-Matejczuk |
| 15 grudnia 2021 r.
w godz. 15:00 – 17:30 |
Dziecko wysokowrażliwe
Monika Baryła-Matejczuk |
| 2 marca 2022 r.
w godz. 17:00 – 19:00 |
Konsultacje dotyczące wyników diagnozy oraz koncepcji budowania Szkolnych Falochronów
Wdrażanie Programu Profilaktycznego ABC wrażliwości Monika Baryła-Matejczuk |
| 26 kwietnia 2022 r.
w godz. 17:00 – 19:00 |
Konsultacje dotyczące wyników diagnozy oraz koncepcji budowania Szkolnych Falochronów
Wdrażanie Programu Profilaktycznego ABC wrażliwości Monika Baryła-Matejczuk |
| 17 maja 2022 r.
w godz. 18:00 – 20:00 |
Konsultacje dotyczące wyników diagnozy oraz koncepcji budowania Szkolnych Falochronów |
